ورود وأزهار تعشق الحياة

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
ورود وأزهار تعشق الحياة

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى

safaa2010 - 2557
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_vote_rcapعايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_voting_barعايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_vote_lcap 
ss191970 - 1916
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_vote_rcapعايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_voting_barعايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_vote_lcap 
حلمى تكون جمبى - 753
حسن 2009 - 463
عبد الله - 443
شروق الشمس - 421
marim_moon20 - 343
ورود - 309
سنوات الضياع - 302
حب وكبرياء - 301

المواضيع الأخيرة

» تحميل لعبه Farm Mania 2 Beta حمل لعبة Farm Mania 2 كاملة للتحميل
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 20, 2013 2:37 am من طرف hebo

» حصريا: الفيلم النادر جدا: كابوس: يسـرا، أحمد عبد العزيز
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالأحد فبراير 17, 2013 12:05 am من طرف حماده29

» تحميل مسلسل القطة المتوحشة بروابط جديدة صاروخية
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالسبت فبراير 16, 2013 4:54 pm من طرف figo_eg94

» النسخة ال vcd من فيلم " دخان بلا نار " بطولة خالد النبوي وسيرين عبدالنور على اكثر من سيرفر
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالسبت فبراير 16, 2013 4:19 pm من طرف figo_eg94

» فيلم " الحرمان " من أروع الأفلام الكلاسيكيه بحجم 275 ميجا Rmvb على أكثر من سيرفر
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالسبت فبراير 16, 2013 2:25 pm من طرف احبش دهب $

» تحميل فيلم خليك مع الله | اسماعيل يس | نسخة Dsr مضغوطة تنزيل مباشر افلام قديمة 1954
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالجمعة فبراير 15, 2013 10:53 pm من طرف heshammahmod

» فيلم الثعلب والحرباء 1970 نسخة TvRip مضغوطة | فريد شوقى | تحميل على اكثر من سيرفر
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالجمعة فبراير 15, 2013 10:51 pm من طرف heshammahmod

» حصريا فيلم بنت العمدة 1949 بمساحة 195 ميجا وعلى اكثر من سيرفر
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالجمعة فبراير 15, 2013 10:50 pm من طرف heshammahmod

» فيلم لقمة العيش بطوله صلاح دوالفقار من الافلام القديمه الجميله
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالجمعة فبراير 15, 2013 10:47 pm من طرف heshammahmod

» فيلم الملائكه بطولة مديحه كامل كمال الشناوى للكبار فقط النسخه الاصليه
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالجمعة فبراير 15, 2013 10:40 pm من طرف heshammahmod

» فيلم استقاله ضابط شرطه بطوله نهله سلامه والشحات مبروك
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالجمعة فبراير 15, 2013 8:13 pm من طرف amramr

» فيلم صوت الحب وردة الجزائرية حسن يوسف عماد حمدى DvD, فيلم صوت الحب وردة حسن يوسف عماد حمدى DvD
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالخميس فبراير 14, 2013 7:52 pm من طرف العذ

» مسلسل المرسى والبحار مرفوع على 3 سيرفرات مباشرة كاملا
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالإثنين فبراير 11, 2013 10:00 pm من طرف zo7al

» حصريا وتحدى الفيلم الاسرائيلي الشهير (غراميات نينا) Ha-Asonot Nina للكبار فقط
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالأحد فبراير 10, 2013 9:50 pm من طرف ehssas morhf

» صرف العمار قبل بدء العمل وصرف الخدام بعد نهاية العمل
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالأحد فبراير 10, 2013 2:28 pm من طرف midorohi

» لمعرفة اى شى بالمسبحة
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالأحد فبراير 10, 2013 2:25 pm من طرف midorohi

»  كيف تعرف أن هناك من يفكر فيك هذه اللحظة؟
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالأحد فبراير 10, 2013 2:22 pm من طرف midorohi

» حصريا البرنامج الكوميدي كان كده بقي كده كامل للتحميل
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالأحد فبراير 10, 2013 1:20 am من طرف aser2110

» مسلسل (عايش فى الغيبوبة ) روابط جديدة من مشرفة منتدي
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالجمعة فبراير 08, 2013 12:43 pm من طرف shadowfare

» مكتبة تضم اعمال ملك العود (فريد الاطرش)
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 06, 2013 5:04 pm من طرف مملكة الاحزان

» فيلم صبيان المعلم بطولة حسن الاسمر وحسن حسنى وعايدة رياض dvd, فيلم صبيان المعلم بطولة حسن الاسمر وحسن حسنى
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 05, 2013 4:41 pm من طرف صابر عطا

» حصرياً .. مسلسل من غير ميعاد ... أشرف عبد الباقى
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالسبت فبراير 02, 2013 1:17 pm من طرف Just Mohamed

»  نسخة خيالية من فيلم الصيف المنتظر " جيم أوفر " بطولة يسرا ومي عزالدين تحميل مباشر !
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالسبت فبراير 02, 2013 2:00 am من طرف hatem mamdoh

» : النسخة ال DVDscr من فيلم الصيف " حصل خير " بطولة سعد الصغير وقمر تحميل مباشر على اكثر من سيرفر
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالسبت فبراير 02, 2013 1:58 am من طرف hatem mamdoh

» محاكمة علي بابا
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالخميس يناير 31, 2013 3:52 am من طرف king_dom

» فيلم بناتنا فى الخارج: محمود عبد العزيز، رغدة، سعيد صالح TV Rip
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالأربعاء يناير 30, 2013 3:02 pm من طرف djouhaina14

»  لعبة Crazy Cooking كاملة للتحميل
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالإثنين يناير 28, 2013 5:00 pm من طرف عمانو

» فيلم الحصان و الهندى -Spirit- مترجم للعربية
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالأربعاء يناير 23, 2013 8:25 pm من طرف jewel2013

» لعبة Zoo Tycoon - Complete Collection كاملة للتحميل
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالسبت يناير 19, 2013 11:19 pm من طرف feras55

» سلسلة رجل المستحيل كاملة وحصرياااا::: وعلى المكتبة العرب pdf
عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك I_icon_minitimeالإثنين يناير 14, 2013 6:21 pm من طرف yasmina

مواعيد الصلاة مصر

عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك

هشام دياب
    عضو جديد

ذكر
    3
    5
    28/02/1989
    09/03/2011
    35

عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك Empty عايز تكسب فلوس وتستثمر وقتك

مُساهمة من طرف هشام دياب الأحد مارس 13, 2011 5:58 am

شرح كامل ومتكامل للشركات الربحية على الانترنت كيفية كسب الاموال بسهولة

الموضوع عباره عن شركات تقدم اعلانات

وعروضا من خلال

مواقعها على الانترنت وتعطي اموالا مقابل مشاهدة هذه

الاعلانات يعني ببساطه واحد عايز يعلن عن موقعه او منتج ليه بيدفع للشركه دي وهي بتعرض اعلانه علي موقعها

ده وعلشان الاعلانات دي تتشاف الشركه دي بتتدفع جزء من ارباحها للمشتركين اللي المفروض يشوفوا الاعلانات دى.

سؤال : بس ازاي الشركه دي تعرف اني شوفت الاعلان ولا لا؟

اجابه : اقولك الشركه بعد متسجل فيها طبعا بتعرض عدد من الاعلانات بيختلف من شركه لاخري

انت بتطغط علي الاعلان وبعدين يظهرلك عداد علي يمين الشاشه مدته 30 ثانيه بعدها تظهر علامه صح معناها ان

الاعلان ده انت شوفته واتحسب في حسابك.

سؤال : طيب انا كده اكون كسبت ايه ؟

اجابه : اقولك كل اعلان بتضغط عليه بيتحسبلك فلوس في حسابك في الشركه يعني نفرض انك شوفت 10 اعلانات
    والاعلان ب01. دولار يعني سنت يبقي اتحسبلك عشره سنت

سؤال : بس ده مبلغ بسيط جدا ؟

جواب : انا عارف انه مبلغ صغير جدا بس احنا طبعا مش بنعتمد علي شركه واحده علي الاقل 10 شركات , حسابك

في الشركه الواحده 1. دولارفي اليوم ,يعني ال10شركات 1 دولار يوميا.

سؤال : دولار واحد بس ؟

جواب : طبعا مش دولار واحد بس دي مجرد بدايتك يعنى انت مش حتعتمد على مجرد الاعلانات فقط . فى حاجه

سؤال : ايه الريفيرال ده ؟

جواب : الريفيرال باختصار الاشخاص اللي انت بتدعوهم للاشتراك في الشركه عن طريقك والربح اللي بيخدوه

بيتحسبلك جزء منه بيضاف لحسابك من غير مايقل من حسابهم حاجه وكل ده سأقوم بتوضيحه بالتفصيل و بالصور

سؤال : ممكن توضح اكتر ؟

يعني الشركه عامله لكل مشترك رابط في حسابه باسمه انت بترسله لاصدقائك وهما لما يضغطوا عليه تفتحلهم صفحه

الاشتراك في الشركه يعني يسجلوا تحتك وكل مشترك عن طريقك بيتسجل في حسابك , وانا هوضح طرق نشر

الريفيرال بتاعك بالتفصيل.

سؤال : طيب هو انا لما اشترك لازم اشترك تحت حد يعني عن طريقه؟

جواب : لا مش لازم بس ده افضل انك تشترك عن طريق حد لان اي مشترك بيشترك في الشركه دي من غير ريفيرال

هو نفسه بيبقي ريفيرال بس لصاحب الشركه بيبيعه للمشتركين من غير ميستفيد اى شىء, فالافضل انك تشترك

عن طريق اخوك المسلم هو اولى لان ممكن الشركه تأجرك كريفايرال لاى شخص يهودى من غير ميكون عندك علم
    ودة الريفيرال بتاعى hisham6
    سؤال : وايه فايده الريفيرال ده؟

جواب : انت دعيت 10 اشخاص مثلا وده سهل جدا وحشرحلك ازاى بعد كده اشتركو باسمك في 10

شركات , يبقي انت بتكسب في اليوم 1 دولار من الاعلانات اللي بتشوفها و10 اشتركوا باسمك مكسب كل واحد 1

دولار من الاعلانات اللي بيشوفها من ال10 شركات يبقي مكسب ال10 اللي اشتركوا عن طريقك

بيساوى 10 دولار فى اليوم يعنى 300 دولار فى الشهر طيب ولو دعيت 100 ؟ حيكون لك شهريا 3000 دولار

سؤال : طيب كويس بس ايه اللي يخيلي الشركه تدفع مرتين مره ليا ومره للمشترك عن طريقي؟

جواب : اقولك ده نوع من انواع الدعايه لانها كده بتشجعك انك تعرف اشخاص اكتر بيها وبالتالي يزيد عدد

اللي بيشوفوا الاعلانات فيزيد دخلها وبالتالي يزيد عدد المشتركين

سؤال : طيب ممكن اشترك فى 100 شركه وبكده اكسب اكثر واكثر حتى ولو كان عدد اللى سأدعوهم قليل ؟

هذه مدرسه اخرى فى هذا المجال ان تشترك فى عدد كبير من الشركات ولو بعدد قليل من الريفيرالز

وانا لا انتمى الى هذه المدرسه وهذا لعدة اسباب منها انك بعد فتره قصيره ستتعب من كثره العمل يوميا

لأن 100 شركة مثلا وكل شركة لها 10 اعلانات يوميا معناها انك لابد من ان ترى 1000 اعلان يوميا

وهذا بالطبع مجهد جدا وثانيا هناك الكثير من الشركات النصابه فى هذا المجال فما يدريك انك لم تقع فى احدهم ؟

ولذلك فأنا انصح بل وانتمى الى مدرسة التركيز على عدد قليل من الشركات

ولكن مدروسين جيدا ومجربين وموثوق فيهم والاعتماد بشكل مباشر على دعوة الناس

من خلالك فهذا اضمن واسرع واسهل والامر يرجع اليك فى النهايه

سؤال : طيب جميل بس امتي اقدر اسحب فلوسي؟

جواب : كل شركه ليها حد ادني للدفع بيختلف من شركه لاخري بس عموما من 2-10 دولار يعني لمايوصل حسابك

10 - 2 دولار تقدر تسحب فلوسك.

سؤال : جميل بس ازاي اسحب فلوسى برده؟

جواب : لما تدخل علي حسابك في الشركه هتلاقي حاجه اسمها

cashout

منها تقدر تسحب فلوسك علي البنك الالكتروني

سؤال : ايه البنك الالكتروني ده ؟

جواب : البنك ده عباره عن بنك كل الشركات بتتعامل معاه في تحويل الاموال علي النت البنك اسمه

alertpay bank

وده من اشهر البنوك الالكترونيه العالميه وموثوق فيه والتسجيل فيه مجانا وطبعا حشرحلك كيفية التسجيل فيه

سؤال : طيب اقدر اخد فلوسى ازاى من البنك الاليكترونى ؟

فى ثلاث طرق لسحب فلوسك من البنك الالكتروني

الاولي: شركات تحويل الاموال زي ويسترن يونيون.

التانيه : شركات الوساطه ودي مواقع بتحول فلوسك من البنك عن طريق التسليم باليد او فودافون كاش او البريد

المصري زي شركه دهب.

الثالثه: بنك جينرال سوسيتيه ايجيبت وده ليه فروع في مصر بتفتح فيه حساب بالدولار ب50 جنيه وتستلم الكارد

اللي تقدر تسحب بيه فلوسك .

سؤال : طيب انا الانجليزى عندى مش قوى الحل ايه ؟

جواب : دى مش مشكله ولا حاجه اهم حاجه تعرف بعض المصطلحات اللى حتلزمك للتعامل مع الشركات دى وهي

معناها الاعلانات اللي المفروض تشوفها هتلاقيها فوق علي اليمين surf Ads. او view ads : 1

اي العضوية العادية وهي مجانية 100% بالشركات الربحية.- standard member : 2

اي العضوية المترقية وتكون مقابل دفع مبلغ من المال للشركة.Premium member : 3

وهو عبارة عن خيار يكون بحسابك باحدى شركات الربح من الانترنت.Cash out : 4

والمقصود به طلب سحب نقودك من الشركة الي حسابك البنكي

اي المقصود به الحد لادنى من المال الذي تستطيع سحبه من الشركة فبعض الشركات يكون الحد.minimum : 5

الادنى بها 2$ مثلا حتى تتمكن من طلب اموالك

من الشركة لحسابك البنكي واحيانا يكون 9$ او 5$ او ... وهو يختلف من شركة لاخرى

سؤال : طيب ممكن اعرف انت ليه بتعرض الموضوع ده يعنى بصراحه انت كسبان ايه ؟

جواب : اولا وانا عارف انك ممكن متصدقنيش بس انا فعلا عايز اعمل حاجه لاخوانى العرب والمسلمين بشكل عام

وده اقل شيئ اكون قدمته ليستفيد الجميع

ثانيا : انا حكون الريفيرال بتاعك يعنى انت حتدخل الشركات من خلالى وزى ما قلتلك انا حاكسب زيك بالضبط

طبعا من غير انت ما تخسر اى شيئ وهكذا الناس اللى حيدخلو الشركات من خلالك وده

شيئ باختيارك بس عايز اقولك انك لو مدخلتش من خلالى الشركه بتبيعك كالريفيرال لاى شخص اخر وممكن يكون

يهودى ومن غير ما يبلغوك فأقول لك اخى احب لاخيك كما تحب لنفسك وحتعرف كل شيء بالتفصيل بس خليك مركز

كده انت تقريبا عندك فكره عن الموضوع علشان تقدر تستمر لازم تعرف شيئ فى غاية الاهميه

اولا : اليأس والملل والاحباط هم اعدائك من الان لازم تتغلب عليهم خصوصا فى اول شهر

واحب اعرفك ان ناس كتير جدا جدا عملو ثروات تعدت الملايين من هذه الشركات بس !! للاسف الشرق الأوسط

والدول العربيه غائبه او ممكن تقول مغيبه تماما عن هذا المجال

ثانيا : لابد وان تثق فيا تماما واعلم اخى انى والله لو لم اعلم ان بهذا الموضوع خيرا كثيرا لما ضيعت وقتى وجهدى
    و دة اميلى hd_love43@yahoo.comوفيه هشرحلك كل حاجة عن الموضوع دة

ودى الشركات
    http://www.onbux.com

http://www.vcbux.com

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 7:11 pm